Home » Generelt » Velkommen til Hømarksskolen

Velkommen til Hømarksskolen

Velkommen til denne hjemmeside. Siden har tilhørt Hømarksskolen og er nu overdraget til tredje part. Hømarksskolen er en lokal skole på fyn ved Svendborg som huser en masse elever og som har deres daglige gang på hømarksskolen i det fynske.

Hømarksskolen er det man vist godt kan kalde en udfordret skole, der er vist ikke mange skoler som ikke har problemer, men Hømarksskolen har vist flere problemer end gennemsnittet. Enhver skole har et værdigrundlag som sikrer at elever og lærer har nogle rammer som sikrer en høj grad af faglighed samtidig med at der er et optimalt miljø for læring.

Elever såvel som lærer skal have et sted hvor de kan vokse og hvor de henholdsvis kan undervise og modtage læring, således de kan fungere som gode samfundsborgere i samfundet.